ZDRADZI艁A MNIE 馃檲馃槄馃槀
739,084
Reddit
@FIT LOVERS

Komentarze
  • FIT LOVERS
    FIT LOVERS

    RELACJA Z GALI FAME MMA 11, wbijajcie :) pleyes.info/port/wideo/2JVqsXyZhWq3f2Y

    • Tomasz Duda
      Tomasz Duda

      @Pewne Osoby mo偶e masz troche racji, dlatego napisz臋 偶e wol臋 obejrze膰 profesjonalist贸w

    • Pewne Osoby
      Pewne Osoby

      odpychaj膮cy fejker

    • Tomasz Duda
      Tomasz Duda

      Jak powiedzia艂 Jan B艂achowicz-lepiej ju偶 obejrze膰 walk臋 偶uli ,bo chocia偶 smieszniej jest.XD

    • Magdalena Polska
      Magdalena Polska

      馃ぃ

  • Agnieszka Jak贸bowska
    Agnieszka Jak贸bowska

    馃槀馃ぃ馃槄

  • minij hooi
    minij hooi

    Prosimy o wi臋cej takich film贸w. Przejdziecie do historii. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • Cassie
    Cassie

    kurwa ale beczooonia

  • judasz iskariota
    judasz iskariota

    Wida膰 偶e zmanierowana przez sw贸j wygl膮d

  • CheiselKush
    CheiselKush

    Chciala to dala

  • fouoii gyhh
    fouoii gyhh

    Prosimy o wi臋cej takich film贸w. Przejdziecie do historii. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

    • minij hooi
      minij hooi

      ale to jest tepe

  • Wojciech Putowski
    Wojciech Putowski

    Pamela jest zajebista 馃ぃ馃ぃ馃ぃuwielbiam was, pozdrowienia z Opola 馃馃

    • Cassie
      Cassie

      cmcmcmcmmcmcmcm

  • Adam Madam
    Adam Madam

    Dobra wypierdalac

  • Sidu
    Sidu

    14 sekundowego filmiku nawet nie potraficie dobrze zmontowa膰

    • fouoii gyhh
      fouoii gyhh

      cmcmcmcmmcmcmcm

  • Kamil1098
    Kamil1098

    Nie mo偶na przesta膰 si臋 艣mia膰.

  • Max
    Max

    Dzi艣 pojawi艂 si臋 teledysk reprezentantki Polski na EUROWIZJ臉 JUNIOR 2021 - Sary James! 馃挋馃挋馃挋

  • Sebastian G
    Sebastian G

    Chyba czas zako艅czy膰 dzia艂alno艣膰 na yt 鈥

  • sotuur aeei
    sotuur aeei

    Pierwsza

  • Ma艂py TV
    Ma艂py TV

    A to juz dawno temu zrobila nie gniewasz si臋..

  • Kamil Og艂oza
    Kamil Og艂oza

    dawac unlike

  • Kamil Og艂oza
    Kamil Og艂oza

    ale to jest tepe

  • Ali K谋vr谋k
    Ali K谋vr谋k

    cmcmcmcmmcmcmcm

    • sotuur aeei
      sotuur aeei

      Czy da si臋 jako艣 zablokowa膰 wasz kana艂 偶eby mi si臋 nie wy艣wietla艂 na Yt bo pasujecie mi g艂ow臋 takim czosnkiem

  • bilij pdan
    bilij pdan

    kurwa ale beczooonia

  • Bastek
    Bastek

    kurwa ale beczooonia 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

  • Whgu ybnm
    Whgu ybnm

    Kiedys fajne filmy robiliscie ale teraz to crongowe robicie 馃槦

  • siema
    siema

    cringe

    • bilij pdan
      bilij pdan

      O KURWA PIOTER ZOBA JAKIE DOBRE KABARETY HEHE ZARA BEDZIE CHOP PRZEBRANY ZA BABE

  • biszek
    biszek

    ostatni raz sie tak smialem nigdy

  • MiksonTV
    MiksonTV

    Poziom na humorze

  • ej, s艂uchaj
    ej, s艂uchaj

    Skoro zakochale艣 si臋 w ciele, to b臋dziesz o nie zazdro艣ny. Kocha膰 kobiet臋, to jej ufa膰. Kocha膰 kobiete, to kocha膰 te偶 siebie. Powodzonka!

    • ej, s艂uchaj
      ej, s艂uchaj

      @gejka ale偶 patologie prezentujesz

    • gejka
      gejka

      Kurwa o czym ty pierdolisz, to jest ustawione a ty jakie艣 m膮dro艣ci

    • Whgu ybnm
      Whgu ybnm

      Chocia偶 raz si臋 postarali艣cie...

  • dzony brawo
    dzony brawo

    Zalosne

  • martyna janiszewska
    martyna janiszewska

    Hahah

  • 艁ukasz Wi艣niewski
    艁ukasz Wi艣niewski

    Prosimy o wi臋cej takich film贸w. Przejdziecie do historii. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • hubert Kikut
    hubert Kikut

    Czy da si臋 jako艣 zablokowa膰 wasz kana艂 偶eby mi si臋 nie wy艣wietla艂 na Yt bo pasujecie mi g艂ow臋 takim czosnkiem

  • DjLubu
    DjLubu

    Jakbym by艂 twoja dziewczyna to na pewno bymcie zdradzal albo po prostu zostawi艂 w pizdu

  • grzesiek maxxx
    grzesiek maxxx

    co za dno

  • Ov4vv
    Ov4vv

    XD

  • Zolondz
    Zolondz

    O KURWA PIOTER ZOBA JAKIE DOBRE KABARETY HEHE ZARA BEDZIE CHOP PRZEBRANY ZA BABE

  • All Eyez On Me 1996
    All Eyez On Me 1996

    Naprawde dobra masz ta dziweczke mmusze przyznac馃槏馃槏馃槏馃槏

  • Xadero14
    Xadero14

    KEKW

  • mijuo roui
    mijuo roui

    Chocia偶 raz si臋 postarali艣cie...

  • Cz艂owiek M贸wi
    Cz艂owiek M贸wi

    呕al . Exe

  • Abrakadabra
    Abrakadabra

    XDDDD

  • piotr piotr
    piotr piotr

    hahahaha kocham was ogl膮da膰 a szczegulnie z lisem i Mr Koralem

    • Misquamacus1977
      Misquamacus1977

      Zacznij wi臋cej czyta膰, zw艂aszcza warto艣ciowych rzeczy, bo p贸ki co to masz sieczk臋 w m贸zgu. Analfabeto.

  • Iwona Mlodawska
    Iwona Mlodawska

    No tak kto to ona

  • Patrycja Goj偶ewska
    Patrycja Goj偶ewska

    馃ぃ馃ぃ馃槄馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃挃馃挃鉂も潳

  • coffe.patix..x..karolq..
    coffe.patix..x..karolq..

    Dorotka??

  • Lyszka18
    Lyszka18

    Cringelords

  • Hinol PL
    Hinol PL

    Id藕 Babo pracowa膰 do apteki a ten boy na magazyn. Przynie艣 lek贸w do domu bo jak wr贸ci z magazynu to go b臋d膮 bola艂y mi臋艣nie o kt贸rych poj臋cia nie mia艂.

    • 艁ukasz Wi艣niewski
      艁ukasz Wi艣niewski

      Dobre.

  • Kh饾晵ki
    Kh饾晵ki

    Zdradzi艂a Ci臋 z jab艂kiem xD

    • Sebastian
      Sebastian

      By艂o wi臋ksze ni偶 jego jajki

  • Hipis
    Hipis

    az mnie skrecilo

  • Kendziorix
    Kendziorix

    ale s艂abe, cringe jak nic

  • Tunguska
    Tunguska

    Chocia偶 raz si臋 postarali艣cie...

    • Misquamacus1977
      Misquamacus1977

      Chyba "posrali艣cie".

  • koiun dwrru
    koiun dwrru

    Cring

  • Renata Gd ht
    Renata Gd ht

    Fggf gghjjff ghj馃檪

  • DJ Kowal music
    DJ Kowal music

    Ojejku ojejku ale ubaw O rany a偶 si臋 posika艂em ze 艣miechu 馃槀 Brak s艂贸w

    • Vincent Vega
      Vincent Vega

      偶enada do kwadratu

    • Nigga
      Nigga

      @adix4 to rozjebana autostrada

    • adix4
      adix4

      czadowa zabawa

    • Marian Marianowski
      Marian Marianowski

      呕enada popieram

  • Nodirbek Kolbaev
    Nodirbek Kolbaev

    袧邪 泻邪泻芯屑 褟蟹褘泻械

  • maatelko SLG
    maatelko SLG

    Kurwa ale syf

    • koiun dwrru
      koiun dwrru

      XDDDDDDDD馃ぃ馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槅馃槅馃槅馃槀馃槀馃槀馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • Jacob M
    Jacob M

    Ale gowno cz艂owieku wstyd藕 si臋

  • shxkie
    shxkie

    cringe

  • sebastian janicki
    sebastian janicki

    Wtf

  • Alek Tkaczyk
    Alek Tkaczyk

    Ale cymba艂y dwa

  • ekipa
    ekipa

    XD

  • Kate Morgan
    Kate Morgan

    Ale to sztuczne .. pora偶ka

  • Kubitzki
    Kubitzki

    Nie wiem nie艣mieszne

  • XXX TheKawaiiBoy XXX
    XXX TheKawaiiBoy XXX

    馃馃挏馃槖馃榿馃槅馃槅馃槅馃槅馃槅馃槅馃槅馃槅馃槅馃槄馃檮馃檮馃檮

  • Mega_Hejter_100%sarkazmo-ironi Mega_hejter
    Mega_Hejter_100%sarkazmo-ironi Mega_hejter

    Tylepiej zobacz jak ca艂a pozlepiana do ko艂a kiszki jest

  • Szklanka
    Szklanka

    ale oni s膮 cringowi

  • 艁ukasz Staniak
    艁ukasz Staniak

    Xd

  • erjurc PL
    erjurc PL

    HAHHAHAHAHHAA W 呕YCIU SIE TAK NIE U艢MIA艁EM HAHHAHAHAHHAA ale cringe

  • Magdalena Polska
    Magdalena Polska

    XDDDDDDDD馃ぃ馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槅馃槅馃槅馃槀馃槀馃槀馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • Oskar Cha艂upczy艅ski
    Oskar Cha艂upczy艅ski

    Hahahahahaha 艣mieszne!! A偶 si臋 nie za艣mia艂em!

    • Bob Harley
      Bob Harley

      @Xsaiho Za to kontent dla dzieci.

    • Oskar Cha艂upczy艅ski
      Oskar Cha艂upczy艅ski

      @Xsaiho dok艂adnie

    • Xsaiho
      Xsaiho

      I to nie jakie艣 dzieci tylko doro艣li ludzie takie filmy 偶a艂osne kr臋c膮.

  • Jacek Skorupski
    Jacek Skorupski

    XD

  • Szczurtojeasd
    Szczurtojeasd

    Nie 艣mieszne bezbeku

  • tomek tomski
    tomek tomski

    Ale syf rakowe to jest

  • Borys Moskalik
    Borys Moskalik

    Ale g贸wno

  • Krystian Pajor
    Krystian Pajor

    Wcale nie ustawione

  • Klaudia 223k.
    Klaudia 223k.

    馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

  • Adam eR
    Adam eR

    Wy kurhwa jeste艣ta normalni?

  • Demir
    Demir

    zdradzi艂a Ci臋 po salcie czy przed saltem?

  • Przemek Fx
    Przemek Fx

    Co ty robisz kto to jest. Idiots

  • Gr褦gor
    Gr褦gor

    Cringe Lovers

  • Justa_me
    Justa_me

    鉁ˋa鉁

  • Tylko My!
    Tylko My!

    Kozak

  • Seiko-!
    Seiko-!

    B r u h

  • Lila Kluczna
    Lila Kluczna

    馃槀馃槀馃槀

  • Lila Kluczna
    Lila Kluczna

    馃槀馃槀馃槀馃槀

  • dawid skubaczewski
    dawid skubaczewski

    馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄馃樄

  • Slawek Nowak
    Slawek Nowak

    Za艂o艣ni jeste艣cie jebane podludzie.

  • chding zuure
    chding zuure

    Cring

  • KeeP iZi
    KeeP iZi

    Lwpwyjei1

  • Dawid Dawid dawid
    Dawid Dawid dawid

    Powinna Ci臋 zdradza膰 i na wej艣ciu czeka膰 ju偶 klapkami i Ci臋 obk艂ada膰

  • Co wolicie?
    Co wolicie?

    xD

  • Vabank pl
    Vabank pl

    Ale 艣mieszne

    • chding zuure
      chding zuure

      Stary trick, bardzo stary

  • PATRYK GREY
    PATRYK GREY

    Same odgrzewane kotlety

  • Xsaiho
    Xsaiho

    Ten PLeyes jest coraz g艂upszy...

    • kajo
      kajo

      @Max nikt nie pyta艂 i nikogo nie obchodzi eurowizja

    • Max
      Max

      Dzi艣 pojawi艂 si臋 teledysk reprezentantki Polski na EUROWIZJ臉 JUNIOR 2021 - Sary James!!!!! 馃挋馃挋馃挋

    • mijuo roui
      mijuo roui

      馃槀鉂

  • KrEx4007
    KrEx4007

    Cringe?

    • KrEx4007
      KrEx4007

      @Reni Like dok艂adnie

    • Reni Like
      Reni Like

      @FIT LOVERS teraz si臋 cieszycie, ale chyba wiecie, 偶e z takim kontentem algorytmy was dowal膮 i wasze zasi臋gi znikn膮, a by膰 mo偶e nawet yt zacznie wam usuwa膰 filmy?

    • FIT LOVERS
      FIT LOVERS

      yes

  • Kacper Cabaj
    Kacper Cabaj

    Kiedys fajne filmy robiliscie ale teraz to crongowe robicie 馃槦

    • Kacper Cabaj
      Kacper Cabaj

      @FIT LOVERS nie wlasnie wczesniej mieliscie zajebisty kontent

    • FIT LOVERS
      FIT LOVERS

      zawsze robili艣my cringe :P

  • its alice
    its alice

    Nie chce hejtowac, ale kto normalny sie tak drapie? I kto trzymie jedna noge w szafie? Kto normalny caluje jabko? I KTO WKLADA GLOWE DO SZAFY I NAWET NIC NIE BIERZE

    • Posta膰
      Posta膰

      @FIT LOVERS Ale wy dowcipni jestescie ma艂o si臋 nie zesrali艣my ze 艣miechu hahah hohohoho przebierz si臋 za babe to ca艂kowicie smiechom nie b臋dzie ko艅ca

    • FIT LOVERS
      FIT LOVERS

      to by艂 偶arcik 馃き

  • szklanka
    szklanka

    XDDDDDDDDDDD

  • David PSCHJK
    David PSCHJK

    Genialne

  • Renata Bucka
    Renata Bucka

    Hahahahaha WTF 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

  • Maciej Koz艂owski
    Maciej Koz艂owski

    Stary trick, bardzo stary

  • Dariusz Kowalski
    Dariusz Kowalski

    Stary numer

  • Jan Matejko
    Jan Matejko

    Hue Hue hue hue

Kolejny