...co za dziwny dzień.
197,040
Reddit
POPRZEDNI VLOG FIT LOVERS 😂 ► pleyes.info/port/wideo/qGNohHTYrImyeoc
ROZMOWA O DZIECKU #4 ► pleyes.info/port/wideo/zJ6Xm6nEimfTfmY
KUPILIŚMY PENSJONAT ►VLOGMAS #2 ► pleyes.info/port/wideo/n5R8oZaXrZjCons
PREZENT NA ŚWIĘTA... ►VLOGMAS #3 ► pleyes.info/port/wideo/tauloofbpWuwdKU
TATUAŻ NA SZYI... ►VLOGMAS #1 ► pleyes.info/port/wideo/nXWgaJyTgKLIkYM

WPADAJ NA SKLEP EL WARIATO ► elwariato.com
WPADAJ NA SKLEP EL WARIATO ► elwariato.com

ZACZNIJ DIETĘ Z FIT LOVERS ! ► fitlovers.com
ZACZNIJ DIETĘ Z FIT LOVERS ! ► fitlovers.com

Insta:
Nasz wspólny ► @fit.lovers
Pamela Stefanowicz ► @pamelastefanowicz
Mateusz Janusz ► @mattmeknife
Nasz Pies Koral ► @koral.junior

Facebook ► fit lovers
----------------------
CZYM NAGRYWAMY ?:
Sony A7III + Obiektyw: Sony 24 - 70mm 2.8 G Master
----------------------
📬WSPÓŁPRACA:
contact@fitlovers.pl

Komentarze
  • FIT LOVERS
    FIT LOVERS

    A żeby tego było mało to na www.elwariato.com ŚWIĄTECZNE LAST MINUTE ceny obniżone do -40% i jeśli zamówicie coś do 24:00 20.12.2020 to dotrze do Was przed Świętami :)

    • Joanna Joanna
      Joanna Joanna

      NATALIA💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️

    • Agnieszka Konczynska
      Agnieszka Konczynska

      Zosia🐈😂🍻😍😘💕💓🍩🤗☺️🤣😅😍😁😂

    • Arrows Charge
      Arrows Charge

      0:1 NIENORMALNA ale na SERIO

  • Paty maker
    Paty maker

    Але жопка

  • Jakub Stankiewicz
    Jakub Stankiewicz

    3:04 ALE się obsrałem xdddddd

  • Grzegorz Pawluk
    Grzegorz Pawluk

    Pozdrawiam el wariato.

  • Mateusz Żyrek
    Mateusz Żyrek

    Ale to jest puste jak smiech tej kobity...

  • Agnieszka Magda
    Agnieszka Magda

    Ja Jusz jestem z wami jak mieliście 500 tysięcy supskrypcji

  • Mala Mi
    Mala Mi

    Mysleliscie zeby zrobic sobie test IQ?

  • Andrzej Stasiak
    Andrzej Stasiak

    i jest 10.000 pamela wchodzisz

  • Daria Lena
    Daria Lena

    A gdzie nela

  • Nikola Szafraniec
    Nikola Szafraniec

    jeju pamiętam, supeeer byłoooo

  • Pawel Grzegorczyk
    Pawel Grzegorczyk

    Ci co występują w TVN to są ciotami i frajerami

  • cezary m
    cezary m

    Pamelcia nawet twój goły tyłek już nie przyciąga widzów, niestety oglądalność spada a to efekt braku pomysłu na kanał.

  • 🐷świnka🐷
    🐷świnka🐷

    Jestem z wami chyba od pierwszego odcinka dajecie mi wielkie zaangażowanie jesteście dla mnie codziennym wsparciem dziękuje i pozdrawiam

  • julka
    julka

    Ja oglądam was od pierwszego filmu!

  • Lena Miniak
    Lena Miniak

    Ja terz morduje i robie reset

  • Krzysztof Matuszewski
    Krzysztof Matuszewski

    P0o

  • Misiek Gwiazdowski
    Misiek Gwiazdowski

    Zna tem sklep z innego wlogmasa ale nie pamięta jak się on nazywa ale nie vlog tylko sklep

  • Maja
    Maja

    Pamela skąd ta bluzka czarna rozpinana? 😊

  • bobek
    bobek

    Łeb sobie nagwintuj

  • Alan Alan
    Alan Alan

    Ja jestem z wami od momentu gdzie mieliście 20000 subów

  • Aleksandra Kirnicka
    Aleksandra Kirnicka

    I nie tylko dla dorosłych ale nie mamy zdjęć tego miejsca na wakacje do dzieła sztuki znikają jak tylko pojawią się w tym roku w szpitalu klinicznym im się z opinią na temat naszych najlepszych hoteli oraz wyjątkowych celów podróży w czasie ciąży pielęgnować skórę z toksyn i nadmiaru tolerancji i szacunku dla innych przykładem zakłamania i manipulacji i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i Sopocie i Gdyni i

  • Nikola Koza
    Nikola Koza

    Nagrajcie sylwestrowe

  • Aleksandra Targosz
    Aleksandra Targosz

    Ta pni co przyszła do nich czasem nie jest sławną tiktokerką

  • VaLeR
    VaLeR

    Fajna dupq

  • Bugi Ugi Ke
    Bugi Ugi Ke

    Zeby wyswietlenia sie zgadzaly trzeba pokazac dupe hahaha

  • Amelia Krzysiak
    Amelia Krzysiak

    💙👇

  • Paula rita
    Paula rita

    Bałwan wymiata wariaci ⛄😃

  • Natalia Badziąg
    Natalia Badziąg

    Tylko jest 23 Nie ma właśnie już 24 tylko o 23:00 34 nie ma

  • Daruska M
    Daruska M

    Nowy vlog i odrazu dzień jest szczescliwszy a u mnie na twarzy uśmiech #oglądamDoKońca

  • Werchwx
    Werchwx

    😶

  • Klauriusz
    Klauriusz

    Ja już jestem jakieś 3-4 lata, jak tam czas szybko leci 😎🙀❤️

  • Nadia Kies
    Nadia Kies

    #oglolądamdokońca

  • Sara Banasik
    Sara Banasik

    Jestem tutaj od 2016 i nawet pamiętam w 2018 chyba wasze zareczyny❤ A trampolina w pokoju to był hit

  • Wiktor Grębosz
    Wiktor Grębosz

    Ja oglądam wasze od zawsze

  • Oliwa kubik
    Oliwa kubik

    Oliwia kubik Lubi w

  • Oliwa kubik
    Oliwa kubik

    Oliwia kubik🍎🍎

  • Milenka Niedopytalska
    Milenka Niedopytalska

    #oglądamdokońca

  • Milenka Niedopytalska
    Milenka Niedopytalska

    Kocham ten vlogmas i was ❤️❤️❤️❤️❤️

  • julianna ziatel
    julianna ziatel

    A coś ze żoną korala Nela

  • Paweł Kaminski
    Paweł Kaminski

    Oni to majom

  • Paweł Kaminski
    Paweł Kaminski

    Wejdzcie na kanal luka bo oni tam byli

  • Justine d'Este
    Justine d'Este

    Ej serio @FitLovers co wy jaracie na codzień? Ice swim są normalne tu gdzie mieszkam więc na serio szpanu nie ma🤣🤣🤣

  • Emilia Emilia
    Emilia Emilia

    Oglądam was od roku

  • Jarosław Milarski
    Jarosław Milarski

    Ja mam 8 lat i morsuje

  • Prezesik 07
    Prezesik 07

    💪👍👌

  • Matylda Jesionowska-Lambryczak
    Matylda Jesionowska-Lambryczak

    Nie mogę się doczekać Uwagi z waszym udziałem:))

  • Patrycja Socko
    Patrycja Socko

    Siema przyślij mi Karola bo telewizor mi padł proszę

  • Zosia Mikołajczyk
    Zosia Mikołajczyk

    Ja oglądam wasze filmy od początku i każdy jest super🥰

  • Karen Jefferson
    Karen Jefferson

    Miniaturka : pamela w bieliźnie Wyświetlenia : stonks

  • Daniel Kowalczyk
    Daniel Kowalczyk

    Jestem chyba od 500k lub 600k subów

  • Blaksuś
    Blaksuś

    Była zmieniana nazwa odcinka

  • Wiktoria Szczepaniak
    Wiktoria Szczepaniak

    Morsy

  • kajlandor salva
    kajlandor salva

    Oglodalam jeszcze wczesniej niz z trampoliną ale nie pamietam dokładnie kiedy 🥺

  • Marika Stromska
    Marika Stromska

    WOWW sama nie mogę w to uwierzyć ale jestem od odcinka ,, niespodzianka urodzinowa ,, i potem była przerwa i od nowa zaczęła się coś od rapów więc wow prawie 4 lata 😳

  • Daninakioki
    Daninakioki

    Nie no Wy to gupki jesteście! ♥️♥️♥️

  • Dżaga:)
    Dżaga:)

    Ojeju ja oglądam was jak nagrywaliście razem treningi💪🏻🖤 Oh i ten tekst którego mi brakuje PAMELA: noga w górę 🍍 Ale z odcinka na odcinek motywacja nie spada ale zwrasta!!!!!!

  • Gosia Rokowska
    Gosia Rokowska

    #oglądamdokońca

  • olkagresorka _
    olkagresorka _

    8:52 ja jestem z wami od 200k 🥰

  • Daani MSP
    Daani MSP

    Ja jestem prawie od podczątku

  • justyna cichoń
    justyna cichoń

    ale u was dużo śniegu a u nas ani miligrama xd

  • Olaktulowa Game! kowalczuk
    Olaktulowa Game! kowalczuk

    Pamela + Ekstykacja + Szalona = ELWARIATO PAMELA

  • Olaktulowa Game! kowalczuk
    Olaktulowa Game! kowalczuk

    czemu ja tu słysze dźwięki z AMONG US POZDRO (:

  • Rubson
    Rubson

    Ja was subskrybuje od liczby około 700k subskrybcji. I dalej was wspieram.

  • Anime Girls
    Anime Girls

    Ja z wami jestem od wtedy

  • Edyta Fajlhauer
    Edyta Fajlhauer

    Pamelka jakiej firmy jest ten brązowy płaszcz który masz na filmie ? Faajny 🙃

  • aleksandra Sołtysik
    aleksandra Sołtysik

    Zaginiony brat Mateusza, proponuje imię Krzysiek😂❤️⛄️Wesołych Świąt🙂🎄

  • Andrzej Wielki
    Andrzej Wielki

    Niekiedy mnie zastanawia jacy jeszcze bardziej pozytywni musicie być jakbyście wypili alkohol, tego to chyba Polska nie widziała

  • hay gays
    hay gays

    Ja jestem z wami od 6 lat. Nie wierzę, że aż tyle czasu minęło ♥️🙂

  • świat według Mikusia
    świat według Mikusia

    Ja jestem 2 lata

  • Wexi 11
    Wexi 11

    Uwielbiam cię Pamela

  • Aa
    Aa

    Jejku ja pamietam jeszcze filmiki jak Mateusz zrobił ci jakaś niespodziankę urodzinowa na łóżku poukładał balony dał kwiatki i coś tam nie pamiętam haha to dawno było 🥲

  • Wiktoria Mućka
    Wiktoria Mućka

    😂😂😊

  • Wojciech Nowak
    Wojciech Nowak

    Dupa

    • Wojciech Nowak
      Wojciech Nowak

      😮

  • Natsumi nikao
    Natsumi nikao

    Ile w miesiąc zjadacie owoców i warzyw bo ja 4kilogramy

  • Wiktoria Raczkowska
    Wiktoria Raczkowska

    Pamiętam windę jak byliście w jeszcze w bardziej poprzednim (xD) mieszkaniu i trampoline też

  • KAROLCIAX
    KAROLCIAX

    Spoczko loczko, ale heee hee ale ALE XDDD zawsze jest jakies ale, związku trzeba się kłócić ale nie mocno NARKA xDDDD xDd

  • Michalina Glafik
    Michalina Glafik

    3 stycznia są moje urodziny

  • kessa'
    kessa'

    Ja jestem z wami od tak dawna że nawet nie pamiętam 😅

  • Życie ze zwierzakami
    Życie ze zwierzakami

    #ogladamdokonca

  • Klaudia Staroszczyk
    Klaudia Staroszczyk

    Pamelka skąd futerko (to pomarańczowe)

  • Blanka
    Blanka

    💚

  • Regina Oliwa
    Regina Oliwa

    Pamelka jesteś cudowna taka śliczna

  • Artur Górzny
    Artur Górzny

    Były jakieś przygotowania do morsowania?

  • Mateusz Czarny
    Mateusz Czarny

    0.02 fajna pupa Pamela

  • Gabcia Żabcia
    Gabcia Żabcia

    To było naprawdę MEGA. Oglądam was od parodii szkoły Stuu, w której wystąpiliście i cały czas zaskakujecie i pokazujecie coś nowego i wystrzałowego. El wariato pełną gębą

  • Paulina Chruślińska
    Paulina Chruślińska

    mmmm znowu daliście tamto intro😎

    • Paulina Chruślińska
      Paulina Chruślińska

      @FIT LOVERS TAAAAK! totalnie

    • FIT LOVERS
      FIT LOVERS

      Spoko ?

  • dr trapstein
    dr trapstein

    za mala dupa ale sie w sumie zakochalem

  • KA TI
    KA TI

    Hej! Jestem z Wami od ok 200 tys subow, pamiętam że na 500 tys wyszedł teledysk z tej okazji :) Moim pierwszym filmem jaki mi wyskoczył na YT to ten jak Pamela wyjechała do Kołobrzegu pomagać rodzicom w wakacje i Mateusz ćwiczył z Kacprem w parku i salta robili, potem dzwoniliscie do siebie :D wtedy pomyślała, że Pamela udaje taka fajna i śmieszna na siłę , ale później się przekonalam, że na serio takie pozytywne osoby istnieją. Pozdrawiam cieplutko. Wesołych świąt! :*

  • Mateusz S
    Mateusz S

    Stare intro jest moc :-) 🔥 lubię was :)

  • K AB
    K AB

    Ale jesteście pozytywni ! chciałabym Was kiedyś uściskać !

  • Duck1337
    Duck1337

    Jestem od czasów nagrywania z trenejro vlog jak mieliście tyle samo sub zresztą pisałem to już XD

  • Agnieszka Nowak
    Agnieszka Nowak

    Świetny filmik, uwielbiam was

  • lucja_03
    lucja_03

    Ja jestem od bardzo dawna pozdro❤️🖤🖤🖤🖤EL WARIATO❤️

  • Hej
    Hej

    8:53 ja jestem od wtedy 🥺❤

  • Alix44
    Alix44

    Na czym oglądasz?? 📱 - 👍 🖥 - 🗨️ ⚡ZA SUBA ODDAJE 15 W 1H⚡

  • Julia Michalik
    Julia Michalik

    Szacun ja bym nigdy nie weszła do lodowatej wody

  • Julia Michalik
    Julia Michalik

    Najlepszy vlogmas jaki kiedykolwiek oglądałam

  • Volsky Art
    Volsky Art

    Prawdziwi twardziele😀🙃😜pleyes.info/port/wideo/uZtsiIm4f5auc6E

  • E. Z.
    E. Z.

    Kyryl rules!!! Brawo!!!

  • Hania Copija
    Hania Copija

    9:00 ja🥰

Kolejny
Easy On Me
3:45
4,1M